Tule mukaan!

Suomalainen Lions-liike toimii eettisenä ja aktiivisena palvelu- ja auttamisjärjestönä. Lions Club International on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton palveluorganisaatio. Se tukee yhteiskunnan kehittymistä yhteisvastuuseen ja huolehtii kansalaisten hyvinvoinnista paikallisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti. “Me palvelemme” – Lionsien motto – on juuri sellaista yhdessä tekemistä, joka antaa tekijälleen enemmän kuin ottaa.

Lions-klubin jäseneksi pääsee ainoastaan kutsusta, mutta voit ilmaista kiinnostuksesi jäsenyyteen oman paikkakuntasi Lions-klubille. Uudet leijonat ovat aina tervetulleita!

Lions-klubin jäsenyys on kunnia-asia, mutta lionsit eivät ole elitistinen ‘herrakerho’ saatikka salaseura; toimintamme on avointa ja jäseniämme on kaikilta elämän aloilta. Klubissamme on miehiä kuin naisia, yrittäjiä, työntekijöitä, opiskelijoita, eläkeläisiä, nuoria, työttömiä jne. – meitä on moneksi! Meitä kaikkia yhdistää Leijonahenki – halu palvella.

Mikäli olet:

• kiinnostunut toisten auttamisesta
  • halukas tapaamaan uusia ihmisia ja verkottumaan eri aloja ja taustoja edustavien ihmisten kanssa
  • kiinnostunut vaikuttamisesta sekä omalla paikkakunnallasi, että kaikkialla maailmassa
  • halukas tekemään vapaaehtoistyötä paikallisyhteisön hyväksi, avustaen myös kansallisia ja kansainvälisiä hankkeita apua tarvitsevien auttamiseksi
  • kiinnostunut uusista tilaisuuksista ja mielekkäistä aktiviteeteista
  • etsimässä uusia ystäviä
  • perhekeskeinen ja laatuhakuinen
  • rehellinen ja oikeudenmukainen

niin harkitse hakemista jonkin Lions-klubin jäseneksi!

• Lions klubit eri puolilla maata tarjoavat mahdollisuuden toimia oman paikallisyhteisösi parissa
  • Lions Clubs International on maailman suurin palveluklubien järjestö
  • Suomessa Lions-järjestö on muihin vastaaviin verrattuna suurin
  • Lions Club Espoo Pohjoinen – Esbo Nord on toiminut jo vuodesta 1964.

Oletko kiinnostunut toiminnastamme? Ota meihin yhteyttä!
Täytä alla oleva lomake tai lähetä sähköpostia osoitteeseen: espoo.pohjoinen-esbo.nord (at) lions.fi .

Olen kiinnostunut jäsenyydestä